Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
4 komentāri
Sakārtot:
Pauls Andersons
1. martā 10:44
Latvijā tas pat ir dabiski, ka amatos un uzņēmumos salīduši zagļi, stagānti, veci senili pūpēži, ex komjaunieši, plānprātiņi vai vienkārši idioti, kuri “rotē” pa valdēm, amatiem, uzņēmumiem. Tāpec ari teju viss pie mums galigā di**ā.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Lāsma Zalāne
1. martā 12:19
Nesen mani ļoti pārsteidza Latvijas pasta tarifi. Gribēju nosūtīt uz UK vēstuli ar apsveikumu. Izrādījās, ka mana vēstule sver 22 gramus, par kuru man jāmaksā 5,05 EUR. Ja svērtu līdz 20 gramiem, tad maksa butu 1,88 EUR. Kāpēc tāds cenu lēciens!? Cik atceros, tad pirms kāda laika bija jāpiemaksā tikai daži desmiti centu, ja pārsniedza 20 gramus. Vai tad nevarēja sadalīt smalkāk tos tarifus, piemēram no 20- 50 gramiem, un tad no 50-100 gramiem? Tik daudziem taču gribas apsveikt savus tuviniekus, kas dzīvo UK un nav iespējas bieži sazināties. Uz Lielbritāniju dienā ir tik daudz avioreisu, kas tad sastāda tādas izmaksas, ka par vēstules nosūtīšanu jāmaksā tāda nauda? Jā, šobrīd tādi ir tarifi. Bet vai šie tarifi ir adekvāti? Pētot šos tarifus, redzēju, ka uz daudzām tālām zemēm tarifi ir krietni zemāki, kā uz UK. Nez, kāds tam ir izskaidrojums?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Anita Biseniece
1. martā 17:06
Dobeles dzirnavnieks arī pieder igauņiem. Milti jau ir daudz nopietnāka lieta, bet esam atdevuši arī to.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Artūrs Pupausis
4. martā 02:29
Man ir 0% zīmola lojalitātes piegādes jomā. Pakomāti tuvākajā pilsētā ir visiem: Itellia, VeniPak, DPD, Omniva, Latvijas Pasts. Ņemu to kas konkrētajam veikalam lētākais. Situāciju gan varētu mainīt ja tuvējā ciemā uzliktu pakomātu, tad ar velo varētu aizbraukt pakaļ. Bez tā arī būtu svarīgi zemāki izmeši piem. izvēloties lēnāku piegādi, lai var saņemt vairākus pasūtījumus vienlaicīgi uz tuvāko pakomātu. Pilsētās piegādi ar kravas elektro velosipēdu vai elektro mopēdu, lai izmeši un izmaksas mazākas. Tālākiem braucieniem ar elektro busu. Vietās kur ar to nepietiek paliekam pie dīzeļa, bet tad pērkam CO2 kvotas, lai samazinātu izmešus kur lētāk piem. padarot lētāku ēku siltināšanu izmatojot to pašu naudu kas maksāta par CO2 kvotām.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi