Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
5 komentāri
Sakārtot:
Zane Liepiņa (Zaņuks)
29. janvārī 17:42
Ar so ir par maz, jaaizliedz importet no Krievijas naftas produktus ,skidro gazi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Mārcis Bērzins
29. janvārī 19:00
Vai valdība paredzēja arī līdzekļus Latvijas dzelzceļa atbalstam? Ņemot vērā to, ka graudu pārvadājumi sastāda ļoti būtisku daļu no LDZ Cargo (Lavijas dzelzceļa meitas uzņēmums) pārvadājumiem un faktiski LDZ Cargo ir tas, kas nodrošina naudu priekš Latvijas dzelzceļa, tad aizliedzot šos pārvadājumus sagaidāms, ka bezdarbnieku rindā stāsies liela daļa no "Latvijas dzelzceļš" koncerna darbiniekiem. Un bezdarbnieku pabalsts tiks maksāts no visu nodokļu maksātāju naudas. Var jau pieņemt populistiskus lēmumus un stāstīt kādu pozitīvu piemēru mēs rādām visai Eiropai. Bet jādomā jau arī par sekām.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Sarmīte Delle
29. janvārī 19:42
Bērziņa kungs, atkal tā vecā dziesmiņa - mēs maksājam nodokļus, mēs nodrošinām darbavietas, štrunts par ētiku un morāli, nauda nesmird??? Vai tomēr svarīgāks un valstij ilgtermiņā izdevīgāks ir vietējo un Ukrainas ražotāju atbalsts? Uz dzelzceļa nodarbināto tiešām ir vairāk nekā lauksaimniecībā?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Mārcis Bērzins
29. janvārī 19:57
Delles kundze. Viss nav tik vienkārši. Latvijas dzelzceļā strādā aptuveni 8000 darbinieki. Turklāt tikai neliela daļa strādā Rīgā. Pārējās dzelzceļa struktūrvienības ir izveitotas citās pilsētās, piemēram Rēzeknē, Daugavpilī, Jelgavā. Ja Rīgā, nav īpaši grūti atrast darbu, tad Daugavpilī un Rēzeknē nav īpaši plašas darba iespējas. Tas nozīmē, ka ne tikai būs jāmaksā bezdarbnieka pabalsts, bet pēc 8 mēnešiem, kad tas vairs nepienāksies, tajās pilsētās cilvēki nevarēs atrast citu darbu, un tas nozīmē arī sociālo palīdzību no pašvaldību budžetiem vai arī vienkārši šo cilvēku nabadzību. Un netiek jau ietekmēts tikai konkrētais bez darba palikušais cilvēks, bet arī visa viņa ģimene, tostarp bērni un pensionāri, kurus šis viens strādājošais atbalsta. Turklāt tas skar ne tikai Latvijas dzelzceļu, bet arī visas saistītās nozares - graudu terminālus, ostas, lopkopjus, putnu kopjus utt. Valsts jau tagad ir spiesta finansēt Latvijas dzelzceļu. Pēc šāda lēmuma finansējums būs nepieciešams vēl lielāks. Un visa fonā vēl Rail Baltic, kur mēs visi nodokļu maksātāji maksāsim miljardus un jaunie pasažieru vilcieni, kur būs zaudētas ES fondu naudas, līdz ar ko tos arī finansēs nodokļus maksātāji. Vai jums nešķiet, ka kaut kā pārāk daudz miljoni vai miljardi jāmaksā nodokļu maksātājiem tikai neprofesionālu, populistisku un nolaidīgu politiķu bezdarbības rezultātā. Var jau pieņemt politiskus lēumus (lai tik savāktu balsis), bet kaut kā neviens par to pēc tam neatbild. Es nesaku, ka nevajag atbalstīt Ukrainu. Bet pirmkārt, Krievijas graudu aizliegums, nekādā veidā nepalīdzēs atbalstīt Ukrainu, jo Krievijas graudu vietā Ukrainas graudus uz šejieni atvest nevar. Nav ne kapacitātes, ne dzelzceļa maršrutu savienojuma (Krievijas un Balkrievijas robeža Ukrainai ir ciet). Otkārt, tai atbalstīšanai ir jābūt samērīgai ar atbalstošās valsts finanšu iespējām. Var jau pateikt, ka tagad visi atbalstīsim Ukrainu. Lūdzu S.Delles kundze, ziedojiet visus savus ienākumus Ukrainas atbalstam, jo tas taču būtu ētiski. Nav svarīgi, ka jums un jūsu ģimenei arī ir vajadzīgi līdzekļi, lai apmierinātu elementāras ikdienas vajadzības....
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Sarmīte Delle
29. janvārī 20:38
Bērziņa kungs, regulāri katru mēnesi ziedoju (pārsvarā tviterkonvojam), nepatīk JV un tas, kur viņu vadībā esam nonākuši, bet vēl vairāk nepatīt tie, kuri ar dažādām atrunām turpina sadarbību ar Krieviju. Jau 2017.gadā nejauši noklausījos, kā viens "biznesmenis" ar putām uz lūpām savai paziņai - skolas direktorei stāstīja, cik labi ir sadarboties ar krieviem un baltkrieviem un kā viņš visus jaunos arī iedrošina neklausīties brīdinājumos un droši darboties tikai "austrumu virzienā". Tādi jau pat nemeklē citas iespējas, meklē tikai attaisnojumus, kāpēc neko citādi darīt nav iespējams.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi