pirmdiena, 29. aprīlis
5 komentāri
Sakārtot:
JURIS MIKELSONS
7. janvārī 08:43
Pirmo reizi dzirdu, ka jāapstiprina maksājumu pieņemšana. Ja klients saka ka ir samaksājis, tad es ieeju internet bankā un apskatos vai kontā ir ienākusi nauda, ja nav ienākusi tad zvanu klientam, ka nauda nav ienākusi un preci viņam neredzēt.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Zaurs Dino
7. janvārī 09:40
Kas tad tā par banku? Man vajag zināt, kur neglabāt piķi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Inga Valtere
7. janvārī 13:04
Tāpēc nepiekrītu intervijām, jo žurnālisti nez kāpēc visu saputro, varbūt galvas aizņemtas ar ko citu? Veģetārs un vegāns ir būtiski atšķirīgas lietas,Dita ir vegāna uztura popularizētāja, un paldies, ka nenokautrējās un publiski brīdināja līdzcilvēkus.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ans Profi
7. janvārī 20:28
Tak vienreiz izprotiet atšķirību kas ir domēns un kas ir sub-domēns!!! tak attēlā skaidri redzama interneta adrese..sub-domēna...un sub-domēnu var izveidot jebkurš āfrikānis :)... kad sapratīsi eo atšķirību vairs nekad netiksi apkrāpts!!!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Kārlis Bērziņš
7. janvārī 21:25
1) pilnīgi nepareizs un pat kļūdaini vizuāli noformēts sub-domēns! 2) Pārdevējam nekas nav jādara un jāapstiprina pirms naudas ienākšanas kontā! Nav jāapstiprina pircēja maksājuma uzdevums ar saviem datiem, šajā gadījumā kā noziedzīgi maskēts maksājums! Spriežot pēc dotā, arī publicētā informācija ir ļoti nekorekta! Izvilināta is nevis visa nauda no konta (protams, sagadīšanās dēļ cipari var sakrist), bet summa atbilstoši prasītajam pārdošanas objektam.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi