Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
3 komentāri
Sakārtot:
Uldis Mellenbergs
5. janvārī 16:29
RS iet ViVi ceļu. vaig lietot elektrību, bet nevar jo sasalusi. Kurš būs nākamais?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Linards Deidulis
5. janvārī 18:00
Šajā gadījumā problēmas būtība pārsniedz Rīgas domes vai citu Latvijas institūciju darbības mērogu. Turklāt jau ir problemātiski domāt par vienkāršu muļķību, nekompetenci un/vai alkatību. Apstākļos, kad tepat Eiropas teritorijā jau gandrīz 2 gadus notiek aktīva karadarbība, šāda nespēja koriģēt prioritātes un spītīga turēšanās pie pirmskara "0 emisiju" un "Zaļā kursa" plāniem jau ir pielīdzināma plānprātībai. Ekologiem vēl paredzams daudz darba, lai aprēķinātu degvielas glabātuvu ugunsgrēku, munīcijas, raķešdegvielas, Kahovkas elektrostacijas, utt., utt. vides ietekmi; te tikai var piebilst, ka militārā tehnika - kājinieku kaujas mašīna, tanks patērē no kāda litra līdz 5 l. UZ KILOMETRU. (dažādu modeļu specifiskos degvielas patēriņa rādītājus ikviens var bez grūtībām sameklēt internetā), nepārtraukti dzinējus darbina simtiem šādu objektu. Ja aplūkojam kaut vai tikai vides aizsardzības dimensiju - prioritārais uzdevums būtu tādā vai savādākā veidā piespiest Krieviju izbeigt karadarbību, pēc tam mobilizēt resursus neatliekamiem vides sanācijas pasākumiem Ukrainā - un kaut kad nākotnē atgriezties pie "Zaļā kursa" ideāliem.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Valters Korālis
6. janvārī 03:05
Zaļā afēra Ziemeļvalstīs un Latvijā šajās dienās izgāzas.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi