Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
6 komentāri
Sakārtot:
Ilmars Millers
2. janvārī 12:24
...kad pļūtītāju un fondu "apguvēju" ir vairāk kā darītāju un speciālistu- saņemam šādus "rezultātus".
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Sandra Bērziņa
2. janvārī 12:42
Nezinu,kā Škodas vilcieniem,bet Stadleriem pantogrāfu (Strāvas noņēmēju) paceļ gaisa kompresori,kuriem vajag to bateriju.Dīvaini,ka baterija galīgi tukša.Lai vilcienu atdzīvinātu,var piejūgt citu sastāvu un izlaist cauri strāvu,lai pantogrāfs paceltos.Principā tehniskas problēmas ir visur,par to nav ko satraukties.Trakākais ir tas,ka cilvēki kavē darbu un citas savas darīšanas.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ieva J.
2. janvārī 15:10
Ļoti neērti, nepiemēroti iekāpšanai veciem cilvēkiem , kā arī cilvēkiem ar funkcionāliem traucējumiem.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Sarmite L-a
2. janvārī 17:54
Kam plebejiem vilciens. Lācītis Dombrovskis izvizinājās un pietiek. Mūsu valdīkļi nav atbildējuši ne par zelta gultām, ne vakcīnām, ne kariņa lidojumiem (*tas tikai no beidzamajiem nesmukumiem). Vai kāds var saskaitīt, cik tādu bijis vairāk kā 30 gados
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Inese Phigalt
2. janvārī 20:34
Vilcieni atgādāti no second hand...tikai cena noteikti no luxury... greznajiem un dārgajiem iepirkumiem...tā ir, kad tik daudzi pie siles, un visiem vajag...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Roberts Cipulis
2. janvārī 22:14
Ķīnā tie padlas vivipivi iepircēji jau būtu tur-kaut kur.! Cik tad var?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi