Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
4 komentāri
Sakārtot:
Māris Smilga
2023. gada 16. novembrī 22:28
Lidl veiksmīgi izmanto pēcpadomju patērētāja tieksmi - viss ir deficīts, ķer kamēr var dabūt! Šobrīd tas ir transformējies - ka tik lētāk! Pat tad, ja tai precei nav fundamentālas vērtības un patērētājam tā nemaz nav vajadzīga.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Sandis Pandis
2023. gada 16. novembrī 23:53
Bet efekts ir panākts, ažiotāža ir, visi runā, jeb slikta reklāma arī ir reklāma...aleluja
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Jolkins
2023. gada 17. novembrī 09:52
Kur paliek LIDL sortimena prece ka pat tualetes bloki iztrùkst? Gan jau nadzīgie letiņi kåš piķi sùtot uz krieviju, vël viens letiņu zemītë adresëts uzņëmums kurš paslepus palīdz rašistiem.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Anita Balnasa
2023. gada 17. novembrī 13:15
:D Nesapratu kas par Lidl virtuvīti, domāju, ka Lidls atvēris restorāna kaktu. A ko viņi domāja, ka tur tūkstošiem vedīs par tādu cenu uz katru veikalu? Austrijā atved arī tikai dažus, ja grib nopirkt, no rīta jāstāv pie veikala. Pirms 3 gadiem tā bija pat ar akciju pārtiku. Uz svētkiem visus tos lašus, medījumus, itāļu un spāņu šķiņķus, strausus un visāda veida konservus izpirka jau pāris stundās. Tos no De Luxe es domāju. Tagad redzēja, ka cilvēki labi pērk, sāka vairāk ražot, bet cilvēki jau atēdās. Tagad var aiziet pēc nedēļas vai divām, kad nedēļas akcija jau beigusies un viss vēl stāv. Starp citu, tur gadās, ka sola atvest kādu preci, bet neatved. Piemēram man te lētās olas par 18 centiem gabalā atveda tikai pēc 2 nedēļām.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi