Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
11 komentāri
Sakārtot:
Lietussargs
2023. gada 12. jūnijā 08:53
Bet vai tad īsziņas par konta mīnusošanas maksājumiem uz telefonu nenāca?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Salavecis70
2023. gada 12. jūnijā 10:45
Īsziņa uz telefona? Gudrinieki, tas jums nav personīgais konts, kur 1 maksājums mēnesī. Cita lieta, ka pati ievadīja datus un samaksāja tam, kam nevajag.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Lietussargs
2023. gada 12. jūnijā 11:14
Nu es par Luminora cenrādi nezinu, bet Swedbankas mobilajā aplikācijā nav jāmaksā par izejošo maksājumu paziņojumiem. Vismaz privātpersonām.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Hugo Liepins LV UA
2023. gada 12. jūnijā 12:35
Nosūtot viltotu rēķinu pat tā apmaksas gadījumā krāpnieki nevar iegūt informāciju citu maksājumu veikšanai!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Onslows
2023. gada 12. jūnijā 13:03
Pati jau teica, ka pati pārskaitījusi. Ja ir ar pin kodu apstiprināts, kam bankai tur daļa.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Seeking Verieties
2023. gada 12. jūnijā 13:20
Kapēc banku vaino, ja pati nepamanījā un viltus lapā krāpniekiem iedeva kredītkartes datus? Šinī gadījumā, grib lai banka uzmin, ka krāpnieks uzdarbojas un automātiski nobloķē kontu, bet kā bļautu, ja viņai ceļojuma laikā, veicot pirumus ārzemēs, bankas sistēma izdomātu, ka tie ir aizdomīgi maksājumi un bloķētu kontu...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Iveta
2023. gada 12. jūnijā 14:00
Nedomāju,ka bankas nu tik ļoti ir jāaizstāv par neko īpaši nedarīšanu.Procenti par jebkuru darījumu ir gana augsti un peļņa ļoti laba.Manā gadījumā lūdzu banku neakceptēt darījumu un aizturēt,zinot par 100%krāpniecisku darījumu,bet atteica,jo neesot tiesību.1stndas laikā sadabūju policiju un paskaidroju situāciju,bet vienalga naudu neizturēja kontā.Mans iesniegums vēl šodien guļ ekonomikas policijas atvilktnēs bez atbildes,pagājuši nu jau būs gandrīz 2 gadi.Neredzu,ka kādam ļoti interesē šāda veida problēmas un tie standarta teikumi"par nenodošanu 3.personām savus datus" ir tikai ķeksīša un attaisnošanās dēļ.Īsāk sākot,pats vainīgs,liecieties mierā.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Ineta Ateni
2023. gada 12. jūnijā 17:08
Man vairākus gadus atpakaļ bija gadījums kad kāds iepirkas no mana konta un pa nelielām naudām, pēc lkm 3 tādiem aizdomīgiem pirkumiem Citadeles banka pati bloķēja manu kontu jo nakts vidū neatbildēju uz viņu zvanu. Tas viss notika naktī. Paldies viņiem ka noreaģēja uz aizdomīgiem pirkumiem no ārzemēm.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Viesturs Pumpurs
2023. gada 13. jūnijā 20:01
Ar Luminor vienmer ir problemas. Turieties no Luminor pa gabalu. Swedbank vai Citadele neko tadu nepieljautu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Viesturs Pumpurs
2023. gada 14. jūnijā 10:18
Sušķi tā LUMINOR banka. Visdārgākais "ceņņiks" Latvijā, bet drošības sistēma - vissliktākā no visām Latvijas bankām. Kā bankas drošības sistēma var nepamanīt, ka īsā laikā no konta pazūd padsmit tūkstoši. Cik saprotu, tad cietusī nebija miljonāre.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Sandris Berziņš
2023. gada 16. jūnijā 00:56
Vienalga nesapratu ,kā to var izdarīt. Man Citadelē ir kodu karte, ))))))))))))))))))))))))))), vienmēr prasa kādu kodu, pat ja izmanto kartes numuru un tos trīs skaitļus otrā pusē, citreiz vēl uz telefonu atsūta papildus kodu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi