Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
2 komentāri
Sakārtot:
Dzintars Licis
2023. gada 30. maijā 09:10
Apskates, manis pēc varētu būt arī katru gadu, jo reizēm tomēr atrod kaut ko būtisku, nolūzušu, ko pats neesi ne jutis ne zinājis, lai cik labi arī uzturētu. Bet tās milzu naudas gan varēja 2x retāk (un mazāk) ne par ko iekasēt! Kas attiecas uz prasībām - Latvija sen ir auzās. Piemērs - UK, ja nemaldos nummura zīmes var praktiski pats ar roku zīmēt, un nevienam tas netraucē. Arī nu labi, durvju stūris nopuvis, nav paspēts sametināt, un? Kā tas ātrumu vai drošību ietekmē? Tieši nekā! Bet nē taču Latvijā, it sevišķi, kur visu laiku nepārtraukti ber sāli uz ceļa, tā taču galvenā lieta par ko neiedot apskati. Manuprāt tikai 3-4 loetas būtu stingri jāpārbauda - piekare, stūres un bremžu sistēmas, būtiska šķidrumu noplūde un tas lai lampas nespiež pretīmbraucošajam acīs - viss pārējais uz īpašnieka sirdsapziņas.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Kaspars Sprogis
2023. gada 30. maijā 09:46
o, jaa, katra nopistenja iipasnieka sapnis. Jau taa te/LV kuup, smird, grab trakaak kaa JEBKUR citur Eiropaa. Nu arii leetaa [gandriiz bezmaksas] tehniskaa paarbaude neder. Katrs bomzis varees izraut DPF, citas ''nevajadziigaas'' detaljas, kuupinaaties un grabinaaties uz nebeedu 2 reizes iespaidiigaak.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi