Patiesībā problēma ir tikai viena-lielais liekēžu bars,kurš norij jau tā mazo peļņu un šoferu algām paliek kapeikas. Administrācijai aiziet simtiem tūkstošu pat pie valsts līdzfinansējuma ""trūkumā"" nokļuvušajiem uzņemumiem. Tikai par to neviens nerunā un turpina žļāmāt demago
gisku pieņēmumu un atklātu melu tekstus.
Labadiena!Piekrītu par valsts došanos uz “trīs priedēm un bedri turpat”!Uzskatu,ka ļoti nepareizs bija menidžments covid dīkstāves laikā,tas bija ar aizliegumiem pārspīlēts,visu aizverot,ierobežojot tml!Tā arī nesaslimu,tā kā tur bija jāizvērtē kas ir tie mirēji un ar tiem arī bija jāveic tās represijas!
Raksta autors vaicā, un arī te kāds, kur palika mikriņu šoferi?
Nu tik daudz jau vajadzētu zināt, ka, lai vadītu autobusu, nepietiek ar D1(līdz 16 pax), bet vajag pilnu D kategoriju! Un arī daudzi negrib stūrēt lielo, jo samaksa ir smieklīga! Nez vai Jūs paši par tādu samaksu gribētu tik milzīgu atbildību, jo tur taču ir pasažieri, un vēl to kuģi stūrēt par sīceni!
Šobrīd tas ir tas pats stāsts par kā par apsargiem un taksometru vadītājiem - darbinieki ir vajadzīgi, bet maksāt negrib neviens, jo iespējams, arī kā rakstā tika minēts, sabiedrība kopumā uzskata šīs profesijas pārstāvjus par lūzeriem un melnstrādniekiem!
Sabiedriskais autobuss un Liepājas autobusu parks ar dempingu konkursos iznīcināja pārvadātāju uzņēmumus novados Kuldīgā,
Saldū, Bauskā, Madonā un citur. Cerēja, ka pie varas valdībā un ministrijā nāks savējie un plānotos zaudējumus palīdzēs segt ar lielākām dotācijām. Šoferi pareizi dara, ka nestrādā par bada maizi pie saviem kapračiem. Žēl tikai, ka cietēji ir pasažieri, nevis bankrotētāji, kas savu peļņu noteikti jau nobēdzinājuši ofšoros.
Ādažu iedzīvotāju dzīve pārvērtusies par elli: cilvēki netiek uz darbu, skolu, pie ārsta – autobusi nekursē
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien