Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
8 komentāri
Sakārtot:
Normunds Ceipe
2021. gada 27. decembrī 06:46
Ideja ok, vēl prasās izveidot perona vietas pie Ģetrūdes ielas un Daugavas stadiona.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Svētais Naivums
2021. gada 27. decembrī 07:06
Vienīgais veids kā dabūt tramvaju līdz Šķirotavai ir to laist paralēli dzelzceļam pa Salaspils/Lokomotīves ielu. Ir gan laikam diezgan padumji likt vilciena sliedēm blakus vēl tramvaja sliedes? Savukārt ja ir vēlme pagarināt tramvaju, tad to vajag darīt, sakrāmējot sliedes no "Doles" līdz Rubika kortiem pagarinot nu teiksim 3. maršutu. Rezultātā sanāktu kaut kas līdzīgs kādreizējam 32.autobusa maršutam. Tādējādi gan Ikšķiles, gan Višķu ielu iedzīvotājiem būtu iespējas tikt gan uz Centraltirgu, pilsētas centru vai pat Juglu, neizmantojot nekādu vilcienu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Aivars Liepins
2021. gada 27. decembrī 10:32
Tramvaju līniju līdz Brīvdabas muzejam tur gala punktā lielu stāvlaukumu, iebraucošām Rīgā auto no Vidzemes un tālāk līdz centram ar tramvaju, nemuļājoties pa Rīgu ar auto,vakarā tāpat atpakaļ pie sava auto un uz Vidzemi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Andris Briedis
2021. gada 27. decembrī 11:07
Kam tas viss ir vajadzīgs ja no gandrīz miljona Rīgā ir palikuši knapi 600 tūkstoši? Kas to apmaksās? Pierīgas ciemi dos naudzu? Šitas tirliņš dos naudu, kurš pat pa visu šo laiku nav apzinājis savu saimniecību?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Svētais Naivums
2021. gada 27. decembrī 12:19
> Andris Briedis Šodien 11:07 Briedi, varbūt vērtēsim tomēr objektīvi? Rīgā nedzīvo nekādi 600 000. Rīgā joprojām dzīvo 800 000 - 900 000 iedzīvotāju. Mazajai Latvijai nemaz nevajag, lai Rīgā vien dzīvotu 2 000 000. Skaits protams nepārtraukti mainās, jo daļa aizbrauc, daļa atbrauc + turisti, svešzemju ieceļotāji. Rīga joprojām pilda miljona pilsētas funkcijas patīk tas kādam vai nepatīk.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Pēteris Pētersons
2021. gada 27. decembrī 12:30
Es domāju, ka Rīgā principiāli "dzīvo" vismaz 1 miljons iedzīvotāji, tāpēc infrastruktūru vajag. Vai ļaužus no Carnikavas vai Jelgavas, kuriem darbs, iepirkšanās, bērniem skola, hobiji, medicīna utt. utjprm. ir Rīgā var uzskatīt par Carnikavas vai Jelgavas iedzīvotājiem ? Tikai nosacīti, jo tur viņi guļ, bet dzīves aktīvāko daļu pavada Rīgā. Bet ir jāpanāk tas, lai viņi pa Rīgu pārvietojas ar sabiedrisko, nevis traucē ar savām mašīnām rīdziniekiem, kas pilsētai maksā nodokļus. Tāpēc, manuprāt, tās idejas nav nemaz zemē metamas.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
PurpleRaven
2021. gada 27. decembrī 15:57
Redzot, kā šie izpaudās ar Čaka ielas eksperimentiem un nano stabiņiem, labāk būtu šo kompāniju turēt pa gabalu no tālākas naudas izsaimniekošanas. Es vairāk uzticētos šajos jautājumus vecajam komunistam Rubikam, nekā šai progresīvaijai bandai.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Andris Vilcāns
2021. gada 29. decembrī 09:31
Bet ir taču 15.trolejbuss un 18.autobuss,kuri kursē Šķirotavas stacijas tiešā tuvumā.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi