Vienīgais veids kā dabūt tramvaju līdz Šķirotavai ir to laist paralēli dzelzceļam pa Salaspils/Lokomotīves ielu. Ir gan laikam diezgan padumji likt vilciena sliedēm blakus vēl tramvaja sliedes? Savukārt ja ir vēlme pagarināt tramvaju, tad to vajag darīt, sakrāmējot sliedes no "Doles" līdz Rubika kortiem pagarinot nu teiksim 3. maršutu. Rezultātā sanāktu kaut kas līdzīgs kādreizējam 32.autobusa maršutam. Tādējādi gan Ikšķiles, gan Višķu ielu iedzīvotājiem būtu iespējas tikt gan uz Centraltirgu, pilsētas centru vai pat Juglu, neizmantojot nekādu vilcienu.
Tramvaju līniju līdz Brīvdabas muzejam tur gala punktā lielu stāvlaukumu, iebraucošām Rīgā auto no Vidzemes un tālāk līdz centram ar tramvaju, nemuļājoties pa Rīgu ar auto,vakarā tāpat atpakaļ pie sava auto un uz Vidzemi.
Kam tas viss ir vajadzīgs ja no gandrīz miljona Rīgā ir palikuši knapi 600 tūkstoši? Kas to apmaksās? Pierīgas ciemi dos naudzu? Šitas tirliņš dos naudu, kurš pat pa visu šo laiku nav apzinājis savu saimniecību?
> Andris Briedis Šodien 11:07 Briedi, varbūt vērtēsim tomēr objektīvi? Rīgā nedzīvo nekādi 600 000. Rīgā joprojām dzīvo 800 000 - 900 000 iedzīvotāju. Mazajai Latvijai nemaz nevajag, lai Rīgā vien dzīvotu 2 000 000. Skaits protams nepārtraukti mainās, jo daļa aizbrauc, daļa atbrauc + turisti, svešzemju ieceļotāji. Rīga joprojām pilda miljona pilsētas funkcijas patīk tas kādam vai nepatīk.
Es domāju, ka Rīgā principiāli "dzīvo" vismaz 1 miljons iedzīvotāji, tāpēc infrastruktūru vajag. Vai ļaužus no Carnikavas vai Jelgavas, kuriem darbs, iepirkšanās, bērniem skola, hobiji, medicīna utt. utjprm. ir Rīgā var uzskatīt par Carnikavas vai Jelgavas iedzīvotājiem ? Tikai nosacīti, jo tur viņi guļ, bet dzīves aktīvāko daļu pavada Rīgā. Bet ir jāpanāk tas, lai viņi pa Rīgu pārvietojas ar sabiedrisko, nevis traucē ar savām mašīnām rīdziniekiem, kas pilsētai maksā nodokļus. Tāpēc, manuprāt, tās idejas nav nemaz zemē metamas.
Redzot, kā šie izpaudās ar Čaka ielas eksperimentiem un nano stabiņiem, labāk būtu šo kompāniju turēt pa gabalu no tālākas naudas izsaimniekošanas. Es vairāk uzticētos šajos jautājumus vecajam komunistam Rubikam, nekā šai progresīvaijai bandai.
Rīgas vicemēra milzu ambīcijas: tramvaja līniju grib pagarināt līdz Šķirotavai, stāvparks pie slēgtās Baltezera stacijas
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien