Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
8 komentāri
Sakārtot:
Asais Pipars
2020. gada 3. janvārī 15:11
Akkkkk Diiiiievs, kādi D A U Ņ I...... Nu jā, Rīgā jau vairs nav problēmu!!!!! Un tagad pēkšņi, tā Tērbatene atdzīvosies un turp skries ikviens.... Bet kas notiks ar mašīnām, kuras tur būs atstātas ielas malā, kaut vai, piemēram, ar abonementiem (90% Tērbatenē dzīvojošie)???? Kārtējā ideja caur pakaļu, kaut ko izdomāt, padīžāties ar VARU, kādam kaut ko aizliegt un pilnīgi neizdomājot, kā to nodrošināt!!!!!!!!! Kāpēc nav minēts, cik liels būs vajadzīgs resurss, no mentiem, jo katrā krustojumā, ir jāizliek pa postenim, ko darīt tām mašīnām, kuras iebrauks vienvirziena ielā un atdursies pret Tērbateni u.t.t. D A U Ņ I
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Jānis Rožkalns
2020. gada 3. janvārī 15:50
Man arī liekas šīs agresīvās izdarības ar ielu pārkārtojumiem un auto stāvvietu masveida likvidēšanu, nenormālās izdarības. Kur lai cilvēki liek auto? Gan pa nakti, gan atbraucot uz veikaliem, iestādēm? Ziema mums gara, cik tad riteņus izmanto?..
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Jānis Rožkalns
2020. gada 3. janvārī 16:03
Man arī liekas šīs agresīvās izdarības ar ielu pārkārtojumiem un auto stāvvietu masveida likvidēšanu, nenormālās izdarības. Kur lai cilvēki liek auto? Gan pa nakti, gan atbraucot uz veikaliem, iestādēm? Ziema mums gara, cik tad riteņus izmanto?..
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Skaistslaiks
2020. gada 3. janvārī 16:13
Un kam tas viss? Man pat prātā neienāk vazāties pa ielu no viena veikala otrā, ja var aizbraukt uz iepirkšanās centru kur būs normāli pieejama stāvvieta, stāvi cik ilgi gribi, ziemā esi siltumā, vasarā iekštelpā, un visi veikali uz vietas. Kam ir vajadzīgas kaut kādas gājēju ielas, gribu redzēt tam visam iznākumu:D
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Asais Pipars
2020. gada 3. janvārī 16:23
Un galvenais, ka Tērbatas ielā atrodošie veikali, lielākā daļa nav masveida produkcijas veikali, bet tur ir dārgi drēbju un apavu veikali, dārgi ziedu saloni un restorāni. Kam, tā tukšā iela vajadzīga, vēl jo vairāk, ka tagad neviens, speciāli neiet vazāties pa ielām, ja ārā ir vējains un nulle grādu!!!!!!!! Muļķu zemes galvaspilsēta!!!!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Māris Strautiņš
2020. gada 3. janvārī 17:04
Manu prāt, tas ir kaut kāds murgs!!!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Edgars Gusts
2020. gada 3. janvārī 17:10
Jau tā centrs ir visu zaudējis. Atpakaļ vairs neiegūs, jo ja agrāk visi brauca uz centru, tad tagad tur iepērkas tikai vietējie un arī nepieciešamības pēc. Viss. Ar to ielu norobežošanu neērtības tikai to ielu iedzīvotājiem. Centra mājas (lai arī būtu skaistas fasādes) ir stipri bēdīgā stāvoklī) tur pagaidām nav ko darīt.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Alda Vevere
2020. gada 3. janvārī 19:06
Virsraksts ir ļoti tendenciozs. Bet, realitāte, kā no raksta sapratu, ir vēl trakāka- reizi mēnesī, kādu Rīgas ielu braucējiem slēgs. Un ko viņiem darīt? Vakar brauci, šodien nedrikst? Un kā viņi uzzinās to, kura Rīgas iela viņiem slēgta ir?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi