Airbaltic nerēķinās ar pasažieriem, esmu 1x palicis Stokholmā, otrreiz Londonā. Man gan nebija jāsteidzas, bet Airbaltic serviss un attieksme ļoti nepatīk.
Nu spriežot pēc tā ko Romāns pats stāsta, par savu uzvedību , rodas jautājums - kas tas par dīvainu žurnālistu, kas par šo te raksta??? Ir elementāra patiesība - visas avio kompānijas pārdod vairāk biļešu, un tas nav ne aizliegts, ne arī uzskatāms par kādu airBaltic izdomātu veidu ka nopelnīt vairāk. Patiesība ir tāda, ka uz savienotajiem reisiem pirkt atsevišķas biļetes ir diezgan negudri. Tad nu Romān, novēlu Jums iemācīties uzvesties sabiedriskā vietā, un pirms nākošo reizi lidosiet palasiet kā labāk nopirkt biļetes. Savukārt tā saucamais žurnālist, padomājiet vai tiešām esat žurnālists.
Avio industrija nekriitaas. Kriit airbaltics. Esmu lidojis jau reizes 100, un no taam 1 reizi ar airbaltic , un tajaa pashaa vieniigajaa reizee tie lokhapeedi nokaveeja reisa izlidoshanu par 3 stundaam 😅
Cilvēku glābējs Romāns, kuram vietu trūkuma dēļ liedza iekāpt lidmašīnā, stāsta, kā tomēr nokļuvis ASV
Pievienot komentāru
Populārākais šodien