Ietves pilsētā paredzētas tikai gājējiem,nevis riteņbraucējiem un citu braucamrīku vadītājiem,lai brauc pa ielu.Vai tad tik grūti pieņemt tādus kartības noteikumus,par ietvju izmantošanu.
Likums tas ir labi, bet tik tai gadījumā ja viņš darbojas. Realitātē kaut ko pārbaudīs, kad būs kārtējā nelaime. Un kā "nabaga" skūteristi varēs pabraukt ar 20(6)km/h, ja lielākais piedāvājums ir 25-35km/h skūteri? Ar radariem sēdēs uz trotuāra policisti? Ieviesiet tādus likumus, kuri ir spējīgi darboties. būs kā ar smēķēšanu pieturās, likums kurš nedarbojas. Un lai attaisnotu sevi palielinās sodu, bet ja likums nedarbojas ko soda apmērs mainīs?
Parēķināsim, cik ir autoavāriju. Tur visiem ir 18+ un autovadītāja apliecība. Bet tā jau vairs nav "modes lieta". Cita lieta - šausmīgie elektroskūteri! Tikko kas, tā tiek uzpūsts milzu burbulis.
Sāksim ar pašu vienkāršāko: atzīt elektroskūteri par transporta līdzekli ar visām no tā izrietošajām sekām. Pašlaik elektroskūteris ir... sporta ekipējums. Līdzīgi kā piepūšamais matracis.
Reģistrācijas numurzīme pēc eksāmena nokārtošanas ir jāpiešķir nevis braucamrīkam, bet braucējam (velo, skūtera), kā apliecinājums,ka viņš drīkst piedalīties satiksmē.Tad visus varēs identificēt.Īpaši tos,kuri aizlaižas no notikumu vietas
Reģistrācijas numurzīme pēc eksāmena nokārtošanas ir jāpiešķir nevis braucamrīkam, bet braucējam (velo, skūtera), kā apliecinājums,ka viņš drīkst piedalīties satiksmē.Tad visus varēs identificēt.Īpaši tos,kuri aizlaižas no notikumu vietas
Tā biju es, kuru notrieca.19-gadīgā erotmodele nekur nestrādā un nemācās.Piedzīt no viņas nav ko,valstij nekādus nodokļus nemaksā.KLASIKA. Man ir vairāki priekšlikumi,kā šo jomu sakārtot:1.Līdz ar īri automātiski apdrošināt pret kaitējuma nodarīšanu trešajām pusēm.
Transportlīdzekļiem.Resp.numurzīme ir kā publisks apliecinājums Tavām prasmēm,zināšanām. Arī vecumam un identifikators, ja nu savārīji ziepes un gribi aizlaisties.Tās ir Tavas tiesības.Arī izīrējot Tev numurs ir obligāti jālieto.
Reģistrācijas numur uzlikšana braucamajam nav tik sarežģīta. Nav jau stafetes kociņš, kurš ātri jāpadod tālāk. Tas ir elementāri uzkiekams un noņemams. Manu dēlu uz trotuāra notrieca velonekauņa.Un aizlaidās. Manu draudzeni arī. Kāds cits.Un aizlaidās. Policija gan centās sameklēt attēlā redzamo. Nekā.
Es esmu gan gājējs, gan velobraucējs, gan autovadītājs, bet jāsaprot - visiem, kas vēlas pa gājējiem paredzēto vietu - ietvi, trotuāru - pārvietoties ar jebkādiem braucamlīdzekliem, būtu jāielāgo, ka jābrauc tā, lai spētu reaģēt uz gājēja kustības izmaiņām, un pats galvenais - nevajadzētu pārvērtēt savas spējas un trakot uz ietves. Tāpēc arī atbildība par līdzīgiem konfliktiem uz ietvēm gulstas uz braucējiem. Pieņemsim, ka ir izveidoti speciāli celiņi skūteristiem, bet pa tiem sāktu bliezt ar mašīnām, močiem, notriecot skūteristus - tas būtu apmēram tāpat kā tagad, kad skūteristi notriec gājējus un taisa nevainīgus ģīmīšus.
Es uzskatu ka šie skrejriteņi ir jaliek A kategorijā un miers , savadāk braucēji uz viņa , jūtas kā karaļi , nekādus noteikumus neievero , cilvēkus nelaiž uz pārejām , krustojumus šķērso pa sarkano gaismu , brauc pie skrējriteņa stūres ar austiņām utt. RUPJI PĀRKĀPJ NOTEIKUMUS CEĻU SATIKSMĒ . Un tapēc notiek šādas avarijas , kam vēl janotiek lai beidzot CSDD risinātu atrāk problēmu ar skrējriteņiem ?
Līst pirmās asinis - jauniete uz elektroskūtera Rīgas centrā smagi notriec gājēju Dainu
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien