Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
5 komentāri
Sakārtot:
X
2019. gada 7. maijā 10:06
NU TAD JĀBRAUC UZ ŠAUĻIEM, A KO DARĪT ???...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Gunars
2019. gada 7. maijā 10:44
Žēl tikai ka visi glauni izremontētie ceļi nākamajā pavasarī jau atkal būs vienās bedrēs
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
malēniete
2019. gada 7. maijā 11:25
Kāda jēga no ierobežojumiem, ja tos neievēro pat Nordekas autobusi. Vakar virzienā no Līgatnes uz Bērzkrogu pēc 20 00 , tur kur zīmes 70 un apdzīšana aizliegta, bijām spiesti braukt uz 90 +, jo autobuss burtiski pielipa mūsu Audi un izskatījās , ka pat pastumtu... lai gan tajā virzienā mašīnu nemaz tik daudz nebija, lai vajadzētu vagoniņus veidot. Priekšējais ar tā vilka. Pa vidu, pa tiem līkumiem, sajūta nebija omulīga, jo pretī uz Rīgu plūsma kā jau brīvdienu pēdējās dienas vakarā.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
daysleeper
2019. gada 7. maijā 11:49
Nez ar ko gan tagadējā situācija uz A2 atšķiras no 95% esošajiem divjoslu ceļiem, ja tur visā posmā jāliek 70? Tajos posmos, kur ir koncentrēta tehnika+strādnieki, ierobežojumus vajag, bet tālāk- kā jau teicu, atšķirības no parastas divjoslu šosejas-nekādas...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
janka
2019. gada 7. maijā 12:28
Ko tas dos? Divi, maksimums trīs gadi un remonts lupatās. Vai tad Kr. Barona iela Rīgā ir izņēmums?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi