tas vairs nav nopietni. Atzinums var būt tikai viens. Ja ir jau ceturtā versija, tas liecina par totālu neprofesionalitāti. Ja jau pirmā versija izgāzās, tad skaidrs, ka autors neprot strādāt. Te pat nav ko piebilst, ja vienu un to pašu jau atkārto ceturtajā variācijā. Atzinumus raksta pēc formas, un nav saprotams, kā jau pirmajā reizē nevar uzrakstīt to, kam tajā Atzinumā jābūt. Atgādina nesekmīgu studentu, kas mēģina ceturto reizi nolikt eksāmenu ...
Diemžēl visu ceļ, būvē un remontē, palielam tikai viena iemesla dēļ. - Lai mēs varētu aizbraukt uz veikalu nopirkt desiņu, bet jūs meitenes diētiskos jogurtus, bet to visu nomaskē cēlāk, godājāmā, nopietnāk skanošos vārdos, kā INFRASTRUKTŪRA, SOCIOEKONOMIKA, IEKŠZEMES KOPPRODUKTS. Sauc gudrus nosaukumus cik gribi, bet būtībā tā pati FERMA vien ir.
Rīgas dome jau ceturto sacerējumu nosūtījuši esot. Es tā īsti nesaprotu vai sacerējums bez paraksta ir derīgs? Cik zinu skolā kontroldarbs var būt uzrakstīts cik labi gribi, bet ja nav paraksta, tad labākā gadījumā 1 var dabūt. Un tā arī man nav skaidrs vai tilts tur tikai tās 30t vai tomēr 35t, jo pie 2 pilniem garajiem trolejbusiem tilts jau sāk vibrēt.
Jebkurš atzinums par kuru maksā Rīgas dome ir nederīgs, jo tad pār tiltu braukt drīkstēs, ja par atzinumu maksās Girgens ar policiju, tad nedrīkstēs. Savukārt neatkarīga ekspertīze nav iespējama, jo par velti neviens nestrādās, bet kas maksā tas pasūta mūziku. Tā, starp citu, ir ar visām ekspertīzēm Latvijā, un būvniecības jomā par to, ka principiāli nav iespējama objektīva, neatkarīga ekspertīze, kas necieš no patstāvīgiem un nepārtrauktiem hroniskiem interešu konfliktiem pirmām kārtām atbildīga, diemžēl, ir Ekonomikas ministrija un VBKB nevis Rīgas dome.
viss ir tāpat, kā cienījamai kundzei. Tilts jau ir kātībā, tikai labāk nelaist trasportu kas sver 30t un sānu balsti arī vajadzīgi. Bet ārpus tā, ak cienijamā kundze, viss ir kārtībā. Interasanti, cik sver viens pilns cilvēku, trolejbuss vai garais autobuss? Jarkins noteikti atbildēs ka nepārsniedz 29,8t un tāpec var droši braukt.
Tā iet, ka muļķiem, kas neko nesaprot no tiltiem , iedod tiesības pieprasīt atzinumus - paši nesaprot, ko prasīt ,ko un kā izvērtēt . Situācija atgādina anekdoti par mērkaķi ar granātu rokās .
Jakrins BVKB nosūtījis atzinumu, kurā uzsver Deglava tilta izmantošanas drošumu
Pievienot komentāru
Populārākais šodien