tās reklāmas visiem riebjas ,bet vecajos laikos kad valsts deva naudu reklāmu nevajadzēja pa pusstundai pa vidu bāzt .varēja normālu TV skatīties bez idiotiskām reklāmām ,kāpēc man 50 reižu dienā jāskatās cik labi ir biksīšu ieliknīši ,ja kādam vajag reklāmu lasīt lai valsts veido reklāmas kanālu
Reklāmdevēji tiešām ir pilnīgi par dieviem iztaisījušies, un ir pēdējais laiks nolaist viņus drusku no tiem augstumiem. Nu, vismaz likumības rāmjos atpakaļ iestumt.
likvidējamā Latvijas televīzija uzskata vai neuzskata, bet kad parādījās otrā reklāmu čupa, pārslēdzos no 100gades uz kaut kādu tur Krievijas kanālu un bez čupām noskatījos ķinīti.
Kā tas nākas, ka LTV saņem naudu no valsts un vienlaikus ar reklāmām izteikti ņemas?Dubulta peļņa? ( Nu LTV jau ir izteikti krutas algas dažiem labiem!) Bet tanī pašā laikā komerctelevīzijas pat iztiek ar mazākiem reklāmu laikiem un ir daudz kvalitatīvākas par LTV ( kur kvalitatīvu raidījumu labi ja no 1000 ir 1 un nerunāsim par melu propogandu - ziņām)?
Likums, likums... Kā tad ar prežu reklāmu? "Neļauj pārtraukt to, kas tik saldi sācies, ļaujiet sevi viens otram baudīt līdz galam!". Koncerta skatītājam gan neļauj saldo brīdi līdz galam izbaudīt! Katru likumu var apiet ar līkumu, un diez vai kāds no TV būtu ielikts cietumā, ja ŠO koncerta pārraidi nesakropļotu ar reklāmām. Liepiņam taisnība! Skan latviešu kora mūzikas klasika, un pēkšņi ekrānā parādās divi vannā. Skatītājs, patiesi, tiek ignorēts. Vēstījums: beidz blenzt ekrānā, ņem prezi un taisies uz migu!
Kopš man ir interaktīvā TV, dēļ šīm reklāmām nevienu raidījumu vairs neskatos tiešreidē! Ir jādarbojas ar reklāmu izlaišanas pārtīšanu, toties var ieekonomēt laiku un sevi "nepiesiet" pie konkrēta pārraides laika.
Zigmars Liepiņš nikns: simtgades lielizrādi "Abas malas" Latvijas televīzija "sačakarē" ar banālām reklāmām
Pievienot komentāru
Populārākais šodien