Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
21 komentārs
Sakārtot:
Krolls
2018. gada 10. septembrī 06:28
Katru dienu braucu pa Vanšu tiltu ar divriteni uz darbu un atpakaļ. jau gadiem. Ne reizi man uz ietves nav traucējuši gājēji. Priekš kam vēl velojosla???
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
>:-)
2018. gada 10. septembrī 06:49
Būs tikpat haotiskas , krustām šķērsām , kā "velosipēdista" , Amoka skrējiena neparedzamais maršruts ? Aptuveni nojaušams tikai pēc apdullušas mušas lidojuma ?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Kurš
2018. gada 10. septembrī 06:55
projektē tās velojoslas ,tas arī saņem otkatus
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Supermenis
2018. gada 10. septembrī 07:10
Te galvenais vārds "būs"!!! 😂
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Hektors
2018. gada 10. septembrī 07:16
Nu labais, ļoti pareizi, tur kur autiņi nesās ar 80kmh, jāierīko velojoslas, lai sīči varētu oficiāli kā nemirstīgi braukalēt pa braucamo daļu un papildināt ikgadējo csn statistiku.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Onslows
2018. gada 10. septembrī 07:42
Pa 2,5 ļimoniem novilks šķības srtīpas!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
lietuviešu projektētājs
2018. gada 10. septembrī 08:25
Interesanti gan, kā tiks organizēta nobraukšana uz Ķīpsalu pāri šai velojoslai pie 70 kmh? Pāri līķiem?
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Andrejs S.
2018. gada 10. septembrī 08:58
Pa Deglava tiltu pāri kājām iet labi , ja viens cilvēks stundā, bet mašīnu plūsma ir nebeidzama. Kāpēc jātraucē sabiedriskajam transportam, kā arī pārējām mašīnām ar velojoslām, kad mierīgi pāri tiltam var tie daži velobraucēji pārvietoties pa ietvi. Tiem, kas izdomāja šo neloģisko gājienu ar velojoslu, jāšaubās par veselo saprātu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Eh
2018. gada 10. septembrī 09:36
Pēc tā kā tas joslas parasti ierīko, tad gājēju celiņu sadalīs 1 pret 4, kur gajejam paliks 1/4 tagadējā, un paliks arī tikai tā, kurā ir pie pašas malas, kur jau ir izbrukuši un izluzuši caurumi, un ejot tur varēs ielūzt vēl vairāk.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Eh
2018. gada 10. septembrī 09:38
Vai otrs variants būs pēc iespējas tuvāk brauktuvei, kur velosipēdisti vēl grudīs gājējus uz brauktuves. Un lietus un slapja sniega laikā mašīnas varēs aplaistīt gājējus.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
aaaa
2018. gada 10. septembrī 10:05
ATKAL OTKATS? Un šī delegācija izskatās, ka vnk zīmējas presei, nekas vairāk.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Misters 20%
2018. gada 10. septembrī 10:28
Berzēju savas mazās, zaglīgās rociņās no priekiem atkal!!!! :)
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
...esso
2018. gada 10. septembrī 10:58
sāc draudzēties ar galvu un sāc braukāt ar motociklu/mopēdu/velo
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Anna
2018. gada 10. septembrī 11:01
Pilnīgi bail, ko izprojektēs. Ņemot vērā Brīvības un Barona ielu remontus. Kārtējo reizi sasolīs, bet pēc tam sapratīs, ka kaut kā vietas visiem nepietiek un čušs kārtējo reizi būs. PIetiek jau ar super likločiem bagātajiem gājēju un velo celiņiem pār Zunda kanālu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Anna
2018. gada 10. septembrī 11:50
Katrā ziņā naivie velobraucēji var necerēt, ka būs viņiem kaut kas ērts, drīzāk uzstādījums būs kaut kur velo ielikt, lai netraucē mašīnām. Piem, varēs braukt tikai pa vienu pusi utt. Nebūsim naivi, šai Rīgas Domei velobraucēji neinteresē un nekas nemainīsies, tikai varēs pateikt- re kur veloceliņš izbūvēts, brauciet tur un citur nerādieties- tas nekas, ka būs izcili neērts tas veloceliņš. Tāpat kā tagad Ameriks saka par Barona ielas veloceliņu.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Autorizēties
Komentāru noteikumi