Katru dienu braucu pa Vanšu tiltu ar divriteni uz darbu un atpakaļ. jau gadiem. Ne reizi man uz ietves nav traucējuši gājēji. Priekš kam vēl velojosla???
Būs tikpat haotiskas , krustām šķērsām , kā "velosipēdista" , Amoka skrējiena neparedzamais maršruts ? Aptuveni nojaušams tikai pēc apdullušas mušas lidojuma ?
Nu labais, ļoti pareizi, tur kur autiņi nesās ar 80kmh, jāierīko velojoslas, lai sīči varētu oficiāli kā nemirstīgi braukalēt pa braucamo daļu un papildināt ikgadējo csn statistiku.
Pa Deglava tiltu pāri kājām iet labi , ja viens cilvēks stundā, bet mašīnu plūsma ir nebeidzama. Kāpēc jātraucē sabiedriskajam transportam, kā arī pārējām mašīnām ar velojoslām, kad mierīgi pāri tiltam var tie daži velobraucēji pārvietoties pa ietvi. Tiem, kas izdomāja šo neloģisko gājienu ar velojoslu, jāšaubās par veselo saprātu.
Pēc tā kā tas joslas parasti ierīko, tad gājēju celiņu sadalīs 1 pret 4, kur gajejam paliks 1/4 tagadējā, un paliks arī tikai tā, kurā ir pie pašas malas, kur jau ir izbrukuši un izluzuši caurumi, un ejot tur varēs ielūzt vēl vairāk.
Vai otrs variants būs pēc iespējas tuvāk brauktuvei, kur velosipēdisti vēl grudīs gājējus uz brauktuves. Un lietus un slapja sniega laikā mašīnas varēs aplaistīt gājējus.
Pilnīgi bail, ko izprojektēs. Ņemot vērā Brīvības un Barona ielu remontus. Kārtējo reizi sasolīs, bet pēc tam sapratīs, ka kaut kā vietas visiem nepietiek un čušs kārtējo reizi būs. PIetiek jau ar super likločiem bagātajiem gājēju un velo celiņiem pār Zunda kanālu.
Katrā ziņā naivie velobraucēji var necerēt, ka būs viņiem kaut kas ērts, drīzāk uzstādījums būs kaut kur velo ielikt, lai netraucē mašīnām. Piem, varēs braukt tikai pa vienu pusi utt. Nebūsim naivi, šai Rīgas Domei velobraucēji neinteresē un nekas nemainīsies, tikai varēs pateikt- re kur veloceliņš izbūvēts, brauciet tur un citur nerādieties- tas nekas, ka būs izcili neērts tas veloceliņš. Tāpat kā tagad Ameriks saka par Barona ielas veloceliņu.
Uz Deglava un Vanšu tilta ierīkos velojoslas
Pievienot komentāru
Populārākais šodien