Plānā galdiņa urbēju kantoris. Es vēl varētu saprast tos infantīlus, kas publicētos video, tomēr viegla nauda, bet to aprobežoto masu, saucamos sekotājus, toč nesaprotu. Tie infantīli savam zombiju sekotāju baram varētu pamācīt kā bērni jātaisa un jāizaudzina arī.
Armaņeva skaidroja, ka citur Baltijas valstīs šis tirgus ir sakārtots, un influenceri savstarpēji vienojušies nenolaist savu latiņu pārlieku zemu, respektīvi, par sviestmaizi nepārdoties.
-----
Tas ir nenopietni. Nav nekādas latiņas, ja Tu esi Poriņģis, tu par postu prasi 10tk (pieņēmums), ja Renārs Zeltiņs - 500, ja Armaņeva, tad dāvaniņu. Katrs var prasīt un nopelnīt cik ir vērts.
Es tā īsti nesaprotu, kāpēc vispār maksāt kādam, kurs būtībā ir cilvēks bez profesijas, kāda vērtība ir šī cilvēka viedoklim? Sportisti reklamē sporta apavus vai pārtiku sportistiem, tas ir skaidrs. Kā produkta vērtību ceļ tas, ka, lūk, kāda tīri neko izskatīga sieviete arī ir to lietojusi (ja vispār ir)? Katrs ražotājs vai pārdevējs tad var vienkārši sarunāt ar saviem draugiem vai radiem par brīvu.
Vispār jau par ietekmelošanu ir jāsoda ar likuma bargumu, nevis par to jāmaksā. Vajadzētu pat tāpat kā prostitūcijā (kas tas pats vien ir)- soda abus produkta devēju un ietekmelotāju :)
Indra Salceviča sāk runāt par rūgto pusi reklāmas aģentūru sadarbībā ar influenceriem
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien