Un pēc šī arī tagad visi ,kas domājas esam dziedātāji,var kliegt šķībi un tiks saukti par nākotnes mūziķiem. Un tad ,pēc gadu desmitiem,kad kāds atkal dziedās taisni,tiks saukts par eksperimentētāju un nākotnes mūziķi.
Pasuale (jau sen) dzīvo t.s. "deiletantu laikmetā", jo tagad ik "katrs" ir gan dziedātājs, gan komponists. Savukārt, runājot par t.s. "mākslniekiem", tas gan neiet cauri, jo, lai uztaisītu svaigi smaržojošu čupiņu Mūzsienu mākslas Bjēnnālē, ir jāuzrāda Mākslas Aakadēmijas diploms un, galvenais, jābūt vismaz vienu reizi izbraukušam no valsts stažēties kādā citā bēnālē.
man vienalga,ko saka kalniņš,bērziņšvai kāds cits.ja es eju uz koncertu,tad es arī gribu dzirdēt un redzēt to koncertu,nevis skatīties uz utu ceļu pufaikām un klausīties blēšanu...
"Kad pienāca laiks uzstāties, es jutu, ka stresa līmenis ir ļoti augsts (jutos pārāk daudz uzņēmies priekš sava pieredzes līmeņa, dzīvā televīzija) un, pats nemanot, ieliku sev ausu monitorā nepareizu sākuma toni, kas rezultējās nepareizā akordu secībā, kurai tagad Evijai bija jādzied pāri, tāpēc es gribu uzsvērt - ŠĪS UZSTĀŠANĀS KVALITĀTE NEBIJA EVIJAS VAINA - es uzņemos pilnu atbildību par slikto izpildījumu. "
Noklausījos vēlreiz... tāpat - 'haltūra''. Protams, problēma ir aukstums, normālos apstākļos droši izklausītos labāk, vismaz ne tik šķībi, bet piedziedājums tika reāli nobļauts jebkurā gadījumā. Reāls pašdarbnieka uzstāšanās līmenis!
"Visu cieņu šai māksliniecei"?????? Māksliniecei????? Ja es eju uz koncertu, tad es arī gribu no tā sagaidīt mākslu, nevis neadekvātu lēkāšanu pa skatuvi un kviecienus. Ja tu ,malaci, atrodies kādā no psihoneiroloģiskām iestādēm, tad jā - saprotu, jums tur daudz šādu "mākslinieku".
Bet par I. Kalniņu - no ko, cienījamais mākslinieks noliedz pats sevi un viņam pēdējā laikā jau daudz dažādu "interesantu" novērtējumu. Vecums tomēr dara savu...
Tādam Ivo Bankavam nevis vajadzētu publiski kaut ko izteikties par meiteni, kura šķībi dzied, bet gan klusi maliņā sēdēt un kaunēties par to, ka pameta sievu ar pilnīgi mazu bērnu un aizgāja labākos dzīves meklējumos pie Rajeckas. Kas attiecās par pašu Rajecku, tad šī mūžam kašķīgā būtne varētu reiz paklusēt un baudīt vecumdienas mierīgi, jo ja dziesmas komponists ir pateicis, ka viņām patīk, tad ar to ir pielikts punkts visai šai epopejai, jo šī dziesma nav Rajeckas dziesma, bet gan Imanta Kalniņa dziesma. Rajecka labāk, lai satur savu ģimeni, kamēr vīrs nav atkal aizgājis. Miglenieks aizgāja 100%, ka dēļ viņas neciešamā rakstura. Tamajos laikos, kad viņi bija kopā, vienu vasaru viņi dzīvoja Vecāķos īrējot vienu mājas pusi no manas tantes. Cik mēs viņu satikām, tik klausījāmies no viņas par Rajeckas bļaustīšanos uz Miglinieku.
Man šķiet, ka Vēberei kaut kādu apstākļu dēļ (aukstums, puņķi, lampu drudzis) vienu brīdi vienkārši nojuka elpa. Bet viņa malacis, neapjuka, sāka lēkāt un elpu atguva. Tālāk sekoja piedziedājuma izkliegšana, jo nevarēja balsi dabūt atpakaļ. Tā gadās tiem, kuri dzīvajā dzied. Nekas, viss nāk ar pieredzi. Brīnos vien par to, ka profi to nesaprata un ņēmās zākāt meitēnu. Turies, Evija.
"Svētku dienas" sāgā beidzot savs vārds sakāms arī Imantam Kalniņam
Pievienot komentāru
Populārākais šodien