Ar lielu cieņu pret to, ko cienījamais priesteris ir izdarījis līdz šim, gribētu tomēr zināt, ko psihologi saka par zēnu mākslīgu nošķiršanu no meitenēm. Vai tas tomēr turpmāk pusaudža gados un jaunekļa vecumā neradīs papildu problēmas. Salīdzinot skolā dažādas klases, var redzēt, ka parasti veselīgāka un pozitīvāka gaisotne ir klasēs, kur meiteņu un zēnu skaits ir līdzsvarā.
Tieši uz atšķirībām meiteņu un zēnu attīstības posmos ir balstīta šī pieeja (ir pētījumi par to). Esošā izglītības sistēma vairāk ir pakārtota meitenēm, zēnus atstājot otrajā plānā (nu nebūs visi labinieki kā meitiņas). Un tad jau raksturā noveidojas īpašība būt atslābušam. Un tā visu dzīvi. Te varēs savā starpā ar puiciskām lietām izaugt.
Un gan jau iemanīsies arī socializēšanās prasmes ar meitukiem, jo mucā (aiz slēgtām "klostera" sienām) jau netiks turēti. Tāpat būs ģimenes, būs ciemošanās un tusiņi. Un te jau tikai līdz 6tajai klasei.
Renārs Kaupers un Goran Gora muzicē zēnu skolas labdarības koncertā
Pievienot komentāru
Populārākais šodien