Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
1 komentārs
Sakārtot:
Hugo Liepins LV UA
2023. gada 5. martā 15:15
Pirms gandrīz 10 gadiem es piedalījos ES projektā. Nopirku VW e-UP par EUR 26K. EUR 10.5K atmaksāja. Kad eco režīmā brauc pa pilsētu mērenās temperatūrās, tad varēja 160km nobraukt (pa nakti lādēju mājās). Taču visus nokaitināja tas, ka vēl jo projām nav normāls uzlādes tīkls! Pie Moller citreiz kāds atstāj pilnība uzlādētu auto un neliekas ne zinis. Vai tas ir salūzis. Pie CSDD, ja Teslu lādē kāds, tad otrs vads bija pa īsu pieslēgt VW. Kaut kur aizbraukt vispār nereāli, jo lādētāji vai nu nestrādā, vai 2h jāgaida Teslu kāds uzlādēs, jo "ātro lādātāju nav"! LV ir pamatā 100kW lādētāji, bet Ionic5 ņem pretim 350kW un Taycan 750 .. Ionity Ādažos pagājušā gadā uzlika ātrāku lādētāju. Beigās mums visiem noriebās bieži nestrādājošie lādētāji, garās rindas, lēnās uzlādes un nīkšana. Pārdevu čomam pēc projekta beigām, tagad brauc priecīgs jau 150K km (nekādas nopietnas problēmas nav bijušas, tikai apkure arī garantijas laikā nekad nedarbojās. Lādē mājās, izmanto tikai Rīgā). Mani uz elektroauto pat ar 500km nobraukumu ar vienu uzlādi neviens nedabūs, ipaši par absurdajām cenām bez tik nopietna atbalsta!
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi