Lēta muldēšana. Galvenais iemesls tika minēts kā viens no. Tas ir noslēgtie līgumi ar biodegvielas piegādātājiem. Pārējie nav iemesli... Līdz ar to secinājumi pievilkti aiz ausīm.
Dzinēji , kuri patērēs tiem paredzēto degvielu , nevis atšķaidītu ar visādu draņķi , to darīs labāk , ekonomiskāk un arī apkārtējo vidi piesārņos mazāk. Ļoti iespējams ka ar laiku samazināsies kūpošo dīzeļu daudzums , kuri mazāk slimos ar sprauslu un daļiņu filtru problēmām .
Cik gudri atrunajas ar noslegtajiem ligumiem,tikai nepateica to ka ligumi bij noslegti tad kad degvielas cenas bij maziet par eiro.Tagad degviela nav nekada deficita prece,tai vienkarsi maksligi uzzskruveja cenas,saprata ka var vel uzzskruvet,tapec nekadi cenu samazinajumi rijigos tirgotajus neintrese.Tas pats maksligi radits cenu kapums notiek ar elektribu un gazi,pasekojiet lidzi cik sitie biznesmeni ir nopelnijusi sakot no ziemas lidz sim laikam,tur visas pelnas dubultojas😠😠😠
Vai neliekas ka karš Ukrainā jau izpildijis "zaļo' nti piķeļetku kvadrātā? Ko var muldēt par atdzšanām, sasilšanām, zaļo domāšanu uc. jo tie paši idejas autori ultraglobālisti sarīkojuši kārtējo molotova ribentropa paktu un apdirsušies. Mūsu matu skaldīšana zaļajā jomā neko pasaulē nemainīs . Iedzīvotāju blīvums un zaļie meži salīdzinot ar Briseli esam reizes 100 zaļāki , pat ja visi brauktu ar veciem kūpošiem dīzeļšrotiem. Beidziet uzskatīt mūs par idiotiem! Ejiet nošpricējieties pret pērtiķebolu un lieciet tautu mierā!
@Jāzeps Repša Esi pārpratis lietas. Degvielas cena un piedevas cena, tās ir 2 dažādas lietas. Piedeva faktiski ir bio spirts, par ko arī ir šie līgumi un to cena mainās atkarībā no ražošanas izmaksām, bet to iegūst arī no mūsu rapša, kur ieguvējs ir arī zemnieks. Lai arī komponente ir 7%, tomēr tas ir jau kā neliels aizstājējs no vietējā produkta. Savukārt degvielu tu nopērc no Norvēģijas vai Saūdiem un 100% visa nauda aiziet uz turieni. Saprotu ka esi uzvilcies uz visu pasauli, bet tas ir normāli, ja pēkšņi pieprasījums visur pieaug, tad cenas lido kosmosā.
Šobrīd arī briketes un malku tirgo par cenām x2-2.5; lai gan pece tika saražota jau iepriekš. Cilvēki izmisumā mēnesī nopērk apjomu, ko citkārt 6 mēnešos, tad loģiski ka cena kāpj, jo ražotājs saprot ka tūlīt būs problēmas visus nodrošināt pie šādām tendencēm. Tāds nu ir tas kapitālisms.
Atteikšanās no biopiedevas degvielas cenu nemazinās, norāda eksperti
Pievienot komentāru
Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem
Populārākais šodien