O jā šitie klienti kuriem pa 2-3 eiro patik braukāt uz vadītāja rēķina.Nah... tādus klientus.kapēc? Ar dzelteniem numuriwm taxi, no katras sumas -pvn 21%, aplikacija vel 18% savāc.Aļo kādi 2-3 reio braucieni, ja no summas bez degvielas izmaksam uz sitienu -38% no summas.Kapec tadas summas tiek piedavātas jo ne bolt ne yandex nav saistiti ar taksometr vadītaja izmaksam, attiecigi viņiem pofi.. summa ir viens eiro vai 100 eiro, viņi savac 18% garanteto summu.Attiecigi vaditajs pie 2-3 eiro braucieniem pie visam izmaksam, labi ja nopelna, nezinu 50 centus, jo jareķina vel laiks lidz klientam, kas pilsetas režima standarti ir 1,5-2 km robežas.Tieši dēļ 2-3 eiro braucieniem ari nav vadītaju, jo bolt nekaunigi vaditajiem uzpieda ekanom, ka rezultata liela daļa yandex pargaja, jo tie vismaz kompenseja letos braucienus un ir bonusu sistēma vadītajiem, par to paldies yandex.Ja viņi domā ka samazinot valodas prasibas paradisies vairak vadītāju, ja paradisies, tie kas kebabnicas strada, un uz velo edienu izvada.Klienti grib to murgu atpakaļ, cienitas kompanijas veicat aptauju, jo man liekas to marazmu un bardaku neviens negrib atpakaļ, ka šoferis zin tikai savu indiešu valodu, naudas atlikumu neizdod utt.
Mežonīgā kapitālisma laiks internetā beidzās 4 gadus atpakaļ. Visādiem boltiem un yandexiem visur aizliedz ekspluatēt kopbraucējus, jo taksometra vadītāja statusam viņi neatbilst nekādi.
Štrunts par valodu un skaitītājiem, visvairāk traucē nenormāli arhaiskā un absurdā prasība, ka taksometra šoferiem ir nepieciešama autovadītāja apliecība!!!
Tāda nu ir izdevusies tā taksometru kārtības ; sakārtošana ; ,kuru dažus gadus atpakaļ valdības kungi uzsāka . Un viss notika ,kā tam kalējam pasakā .Kala ,kala kala kamēr galā iznāca ;ČIKSS ;. hāa,hāā !
Man gan der, ka runā indiešu valodā, ja tāpēc brauciens maksā krietni lētāk. Izsaucu caur aplikāciju, galamērķis ir aplikācijā utt. Nu kas tur diži jārunā? Bet vispār vimaz ēdiena kurjeriem laikam nav trāpījies tāds, kas necik nerunā angliski.
Nu nav normāli, ka taxis izmaksā tikpat, cik tramvajs. Tā tomēr ir luxus prece, un tā arī vienmēr attiecīgi maksā. Teiksim gribi nokļūt no Imantas līdz centram, rēķinies ar 15 eur, vai arī gaidi sab. transportu, viss ir pareizi, - no money, no funny!
Nu kā tramvajam nav jāmaksā, bet 30 eiro par 5 km arī ir neadekvāti. Un nē, man nepatīk, ja nerunā latviski. Visu laikus krievus gānījām, ka nemācās valodu. Sabrauca no citiem austrumiem un mēs laimīgi, jo angliski taču runā, ko vel vairāk vajag.
Vispār cenas ir neadekvāti zemas. Piem panda. Centrs - Imanta 4€. Normāli?! Vadītājs piemaksā klientam. Savukārt klients savu taksometru varēs gaidīt stundām tieši šī iemesla dēļ. Adekvāta cena būtu 10-15€. Tātad normāla cena taksometra ir tad, kad ir, tā saucamā, paaugstinātā cena
Atver taksometru lietotni, bet tur vai nu tukšums, vai milzu cena. Pakalpojumu sniedzēji skaidro, kādēļ tā
Pievienot komentāru
Populārākais šodien