Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
Uz Jauns.lv
6 komentāri
Sakārtot:
Kaspars Poišs
2019. gada 1. decembrī 20:27
Laba ziņa! Jo mazāk kas saista ar krieviju jo labāk! Vēl no krievu gāzes jāatsakās. Un nekādu elektrifikāciju dzelzceļam nevajag, vienalga ātri kravu nebūs. Ja lieka nauda novirziet medicīnai.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
MP
2019. gada 1. decembrī 21:05
Normālas valsts normāla ekonomika (es gan Krieviju neuzskatu par normālu valsti, bet šī rīcība ir jēgpilna). Latvija turpretī turpina "piesaistīt investorus"/iztirgot valsti. 2018. gadā "investori" no Latvijas izveda 1,8 miljardus, pelnošākā Latvijas privātā kompānija - GATERIS!! Kronospan Rīga, Ligheinšteiniešiem (valsts, kas mazāka par likvidējamo Alsungas novadu) piederoša kompānija, kas 2018. gadā nopelnīja un no valsts izveda 120 miljonus! Mēs varam lepoties par savu fizisko neatkarību, bet tam maza jēga, ja ekonomiski (statistiski) tuvojamies baronu laikiem, kad sveštautiešiem pieder lielākā daļa, bet latvietis ir melnstrādnieks.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Cilvēks ar suni
2019. gada 1. decembrī 21:36
Tas nozīmē ka Krievu salas ogļu terminālis izput. Vienīgais labums būs ka centrā nebūs tik daudz putekļu un varbūt NB arī nevajadzēs mazgāt katru gadu. BY Batjkam pilnīgi iespējams ka noteiks caur kurieni kravas jāved, iedos dzelzceļa tarifa atlaides un vagoni ripos uz Ustj Lugu. Ja Batjka klepos, tad piegriezīs krānus un lieta darīta. Dēļ savas iztapības velti mēs esam tik krietni sabojājuši attiecības un tagad seko nākamais solis - ekonomika. Tranzīta nozare Godmaņa laikā it kā bija mūsu nākotnes cerība, tilts starp Austrumiem- Rietumiem. Cik var saprast, tad ticamākais ka Ķīnas prezidents Sji Dzjiņpins Zīda ceļam atzaru uz Latviju arī neveidos. Drūmi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
Kasiog
2019. gada 1. decembrī 21:43
Da mums navajag ,nojaucam sliedes un lokomotīves pārdodam metāllūžņos. kādu laiku varēs uzdzīvot labi.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
JĀZEPS DŽEDAJS
2019. gada 2. decembrī 02:18
Viss nav tik vienkārši...Krieviem daudz kas pieder LATVIJĀ Un pieder nekustamie īpašumi biznes Un nozares kuras pieder 90% Piemēram celtniecībā RĪGĀ ....Bet viņi noskatās mūsu lāpu gājienu un KRIEVIJAS TV stāsta ka šeit LATVIJĀ viņus ļoti abižo un jā krievu skolas ..Viņiem vis ir par mazu viņiem gribās LATVIJU pievienot KRIEVIJAI Un LATVIJA jau visi kaut ko bīda bet visi bīda pret LATVIJAS valsti savas intereses ..Un vēl SĪRIJAS BĒGĻIEM BANDĪTIEM dos dzīvokļus viņi nestrādās un saņems pabalstus dzīvos labāk ka vietējie Tāda veida mēs savu TĒVU ZEMI IZNIDESIM Stāvoklis valsti nav labs Par dzelzceļu tas ir viņš tomēr dod peļņu kuru mēs nemākam pareizi izlietot
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts
EjTakTu
2019. gada 2. decembrī 09:22
Vai tik nav īstais brīdis pāriet uz pareizā platuma sliedēm, nocērtot valsts līmeņa korupcijas asti? Jādara ir tas, kas jādara, nevis lienot uz vēdera pazemīgi jācer uz varbūtībām...
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts

Pievienot komentāru

Komentāru pievienošana pieejama tikai autorizētiem lietotājiem

Autorizēties
Komentāru noteikumi