Portāls ielādēsies pēc 15 sekundēm
2 komentāri
Sakārtot:
Kārlis Bērziņš
2023. gada 12. jūnijā 00:56
Visi pieminētie asteroīdi jūnijā pietuvosies mūsu planētai, tikai rakstā un video aizmirsts uzsvērt, ka tuvākajos to punktos tie visi atradīsies daudzas reizes tālāk no Zemes nekā Mēness! Šie asteroīdi nebūs saskatāmi ar neapbruņotām acīm, tie nebūs ieraugāmi pat mazos teleskopos! Tie nekādi mūs neietekmēs. Papildināšu, š.g. 17. jūnijā daudz tuvāk - tikai apmēram Mēness attālumā no Zemes - palidos Čeļabinskas meteorīta izmēra asteroīds (2023 HL), kas tika atklāts š.g. martā, bet arī tas nav svarīgi, arī tas tuvākajā punktā atradīsies pārāk tālu, lai to varētu ieraudzīt bez īpašas tehnikas. Šādi notikumi kosmosā ir bieži - gandrīz katru mēnesi! Asteroīdi ir ļoti svarīgs temats, ir svarīgi tos pētīt. Ir jāsaprot, kad un kā no tiem vajadzēs aizsargāties! Bet, manuprāt, šādi pasniedzot ziņas par plašākai publikai nesvarīgiem astronomiskiem notikumiem, brīdī, kad kosmiskās briesmas būs īstas, neviens tām vairs nepievērsīs uzmanību! Aicinu pirms ziņu izplatīšanas, pakonsultēties ar speciālistiem Latvijā. Par asteroīdiem un to draudiem ikvienam iesaku vairāk uzzināt Meteorītu muzejā, it īpaši Asteroīdu dienas pasākumos.
Ziņot par komentāru Paldies! Ziņojums par komentāru ir saņemts